Pogosta vprašanja

DOSTAVA

Kako poteka dostava?

Pakete dostavljata kurirski službi Pošta Slovenije in GLS Slovenija. Poštar oziroma kurir vam bo paket dostavil na naslov, katerega boste zapisali ob naročilu. Pakete dostavljajo ob delovnih dneh. V kolikor vas ob dostavi paketa ne bo na naslovu, boste prejeli vse informacije, ki jih potrebujete za prevzem paketa (v nabiralnik ali pa po e-mailu oziroma SMS-u). Tega lahko nato na pošti prevzamete v 15 dneh, pri GLS pa v 5 delovnih dneh.

Kaj pa če pride do zapleta pri dostavi?

Predlagamo, da nas pokličete ali nam napišete sporočilo. Naredili bomo vse kar je v naši moči, da boste paket prejeli v dogovorjenem roku. Za pomoč pri dostavi so vam na voljo tudi na Pošti Slovenije. Lahko jih kontaktirate na info@posta.si ali preko brezplačne telefonske številke 080 14 00. Če ste za dostavo izbrali GLS Slovenija, pa so ti na voljo na 01 500 11 90 ali pa info@gls-slovenia.com. Dosegljivi so: odponedeljka do petka med 7:30 in 19:00.

Minilo je že 7dni, od kar sem naročil/a svoj paket pa ga še nisem prejel/a. Kje se je zalomilo?

Razlogov za to je lahko več. Najprej preveri, če si uspešno oddal/a naročilo (imaš potrditev na emailu). V kolikor si označil/a preko UPN preveri, če si poravnal/a znesek. V kolikor ni nič od tega, nas kontaktiraj na info@enduropoint.si ali 030 325 767, da ugotovimo kje se je zalomilo in paket čim prej spravimo na željen naslov.

PLAČILO

Katere metode plačila sprejemate?

Naročene izdelke lahko plačate na tri načine. Preko predračuna, katerega vam posredujemo na e-naslov ob naročilu. Izberete lahko plačilo po povzetju, plačilo s bančno kartico.

Imam kodo popusta- kako jo uporabim?

Kodo lahko vnesete v košarici ali na blagajni, preden oddate naročilo.
Tukaj smo, da vam svetujemo! Pišite nam

Išči po kategorijah